11 Haziran 2012 Pazartesi

LPG li araclar icin benzin pompasi zaman rolesi


LPG’Lİ ARAÇLAR İÇİN BENZİN POMPASI ZAMAN ROLESİ

               Aracınız LPG ye geçse dahi aracınızın benzin pompası gereksiz yere çalışmaya devam etmektedir. Motora giden benzin hortumu geniş, kullanılmayan benzinin depoya geri dönmesini sağlayan tahliye hortumu dar olduğu için benzin depoya tazyikli (basınçlı) bir şekilde geri döner. Aracınızda ki benzin, depo ile motor arasında dolaşmaya devam eder. Motorunuz benzin tüketmediği için benzin pompanız zorlanır, ömrü kısalır ve arıza yapar. Bu olay, aynı zamanda depodaki benzinin buharlaşıp azalmasına ve kalitesinin düşmesine sebep olur. LPG sistemi üreticileri bu gerçeği göz ardı etmişlerdir.

            Genelde LPG li araçlarda depoda çok az miktarda benzin bulundurulduğu için çalışan benzin pompası yeterince soğutulamaz ve arızaya sebep olur. Aracınız LPG li dahi olsa deponuzda her zaman çeyrek depo benzin bulunması gereklidir.

               Basit bir role ile bu olayı çözmeye çalışan ustalarımız olsa bile sıralı sistem LPG bulunan araçlarda bu çözüm yetersiz kalmaktadır. Benzin pompası her 2 dakika da bir 3 saniye çalışmayacağı için iç basınç dengelenmeyecektir.  Sıralı sistem  araçlarda LPG ye geçildiğinde benzin pompası hemen  durdurulduğunda araç stop etmektedir.

              Sizlere sunmuş olduğumuz ürün sayesinde benzin pompanız artık gereksiz yere çalışmayacak ve yukarıda bahsettiğimiz olaylar aracınızda oluşmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
Otomotiv Garaj Ekipmanları, Solar Enerji Elektrik Üretim Panelleri, Prefabrik Evler, Elektrikli Arabalar....